26/12-06

Som ju säkerligen de flesta är inbegripna i, så har ju jul passerat, och så även för kaskeloten. Den har inte passerat helt obemärkt för ovan nämnda kaskelot.


Det hela började med att jag på julafton fick ett tortyrredskap av märket Philips. Jag hånskrattade sattyget rätt i ansiktet, och meddelade de onda människor som givit mig detta satans avskräde att "Denna tingest kommer inte annat än samla damm i framtiden, så tack för ingenting! MUAHAHAHAAAAA!" och så sprang jag med ett galet uttryck och löst viftande armar.
Jag satte mig där i min ensamhet och funderade lite, om det nu var något slags skämt från de som tilldelat mig tingesten. Eller var det kanske en pik? Ville de att jag så grymt skulle tortera mig själv? Eller skulle jag bara spara den för framtida bruk?

Jag tänkte inte så mycket mer på den. Förrän idag. Den förtrollade mig helt. Jag använde den på mig själv. Det kändes så bra innan, men under själva användandet fullkomligen stympades min själ.

JAG HAR RAKAT MIG! :|

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

den har jag läst förr ^^

2007-02-07 @ 14:42:18
Postat av: Sanna

Haha, här har du verkligen lyckats med din skrift, min vän! Jag hyllar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback