18/3-06 - Sorg

Detta är din dag. Detta är den dag då klockorna klämtar för din skull. Den dag då du gör din himmelsfärd.
Du ska veta att du är saknad, även om vissa individer som till exempel undertecknad inte visade det så bra innan. Du var en bra människa. Absolut inte så dålig så ditt tillgrepp var nödvändigt.
Vi saknar och sörjer dig.
Vädret här nere gör uppror för din skull. Det blåser, och blåhimlen är snart synlig. Solen skiner ner på det som en gång var den värld du trampade runt på, säkerligen i stor depression då detta hände.

Vi saknar dig. Vi älskade dig.
Jag, och säkert fler med mig, önskar dig en god vistelse i evigheten. Kepsen av för dig.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Saknar dig min älskade :'(

Fint skrivet vännen!

2006-03-19 @ 20:18:47
Postat av: Anna

Kände dig knappt, men saknaden finns.
Det är sorgligt att saker skall behöva bli som de blir ibland.
Jag var hemma hos moster och morbror, din mamma och pappa idag. Mona var stark som vanligt, likaså Ulf, men de såg slitna ut. Johannes hjälpte till att starta upp din dator, jag var inte där just då, men jag tror dem letade efter någon "efterlämmning". Johannes loggade in på din msn, och där stod det:

"När ni ser det här är jag död! Ha ett bra liv alle hopa!"

Alla stod tysta framför skärmen och tittade.
Det blev för mycket för Mona och Ulf. Dom trodde först att du inte menade att göra vad du gjorde, att du hade blivit nerdrogad. Det gjorde ont att se dem. Jag och Johannes gick en liten stund senare ut och satte oss i bilen. När pappa och Lena kom ut berättade dom att Ulf hade brytit ihop. Usch, det är så hemskt alltihop.

Med all respekt och saknad, vi hoppas att du har det bra där du är, att det känns bättre än vad det gjorde på detta plan.

2006-04-05 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback