Kaskeloten har rest sig från de döda! Igen!

Jag har i detta nu insett att en blogg inte ska skrivas i med cirka ett års mellanrum mellan inläggen. Därför kommer jag (troligen) nu att lägga ut massa oviktigt dravel om vad som händer i mitt liv om dagarna. Om min hypotes stämmer så kommer det att bli cirka två rader per vecka, då mitt liv innehåller ungefär sladda med bilen, vara på gym, gå i skola (AAARGH) och spela WoW.

Nu var det så "vinter" igen, eller åtminstone i almnanackan, och inte ute! Till min stora besvikelse. Jag har sedan förra inlägget börjat inmundiga alkoholdrycker på ganska mycket mer regelbunden och tillika tät basis. Bara så alla med 3x3-meters intresseflaggor får "vind i seglen".
Vinter var det som sagt, och nu i helgen fick vi cirka 2 decimeter snö, och jag blev så lycklig att jag höll på att krypa ur byxorna. Hela dagen efter nederbörden var det kallt. Sen blev det måndag, och mitt misantropiska humör belägrade sig över mig likt värmen belägrade sig över snön ute. Jag misstänker starkt att de två råkar ha någon form av samband. Men bara ett litet. Jag har också upptäckt att embed är en fin funktion, så just därför tänker jag gå ner mig i sorgen över att inte ha någon snö, och lägga in en fin video till er alla som också älskar små motorer med mycket effekt!

Tack för maten, smaklig spis, slå en volt och släpp en fis!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Har du läst ViÅPapa? Grymt rolig:D Ta dig i kragen och uppdatera mer frekvent så jag får lite underhållning i cybervärlden! Ha det!

Postat av: Kaskeloten

Hehe, jo, nog har jag det alltid! :) Ja, jag ska försöka. trevligt att det går hem :)

2008-01-16 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback